Praktiske oplysninger

For at få hverdagen til at fungere er der nogle små praktiske ting som vi beder jer huske på.

Husk at:

- Husk at tjekke dit barn ind, når i kommer og ud når i går hjem.

- Give os besked, hvis dit barn bliver hentet af andre end dem selv eller andre end dem der allerede har tilladelse, eller hvis dit barn skal med en anden hjem.

- Give os besked, hvis dit barn holder fri eller er syg (registreres i Aula).

- Opdatere dit barns stamkort i Aula, hvis der er ændringer, så vi altid har de korrekte oplysninger og kan få fat i jer.

- Vask gerne hænder med dit barn, når i kommer og går, så vi stopper smittevejene.

- Vi har skofrie stuer. Så tag skoene af inden i går ind på stuen.

- Vi er ude i al salgs vejr, så det er vigtig at dit barn har tøj på til årstiden. Sørg for at skiftetøj og garderobe er opdateret.

- Skriv meget gerne navn i jeres barns tøj, så har vi og I mulighed for at finde det, hvis det bliver væk.

- Har i brug for at snakke eller er der spørgsmål, så spørger i bare. Er der brug for en længere/dybere snak, så finder vi et tidspunkt til en samtale.